Administrativa

Naše administrativní služby jsou navrženy tak, aby vám ulehčily každodenní úkoly a umožnily soustředit se na klíčové aspekty vašeho podnikání. Máme bohaté zkušenosti a poskytujeme svým klientům podporu ve všech oblastech administrativy.

Všechny naše služby jsou flexibilní a přizpůsobíme je vašim specifickým potřebám, abychom vám zajistili maximální efektivitu a spokojenost.

Administrativa Administrativa
01

Práce s dokumenty

Kontrola, organizace, archivace, správa a tvorba důležitých dokumentů.

02

Zpracování dat a tvorba reportů

Shromažďování, analýza a prezentace dat pro lepší přehled a rozhodování.

03

Zákaznická podpora

Odpovídání na dotazy, požadavky a řešení problémů vašich klientů rychle a profesionálně.

04

Telefonická podpora a obvolávání

Aktivní kontaktování vašich klientů a partnerů, řešení jejich dotazů, poskytování informací a sběr zpětné vazby.

05

Správa kalendáře

Organizace vašich schůzek a událostí, zajištění efektivního časového harmonogramu.

06

Tvorba prezentací

Profesionální příprava a design prezentací, které zaujmou vaše publikum a podpoří vaše obchodní cíle.

07

Osobní asistence

Individuální podpora a pomoc s různými administrativními a organizačními úkoly dle vašich potřeb.

08

Rešerše

Vyhledávání a analýza informací na základě vašich požadavků, poskytování přehledných a relevantních výsledků.

09

Korektury textů

Oprava a úprava textů pro zajištění gramatické a stylistické správnosti, jasnosti a profesionálního vzhledu.

zpět na služby

Kontaktujte nás

Máte zájem o naše služby nebo doplňující dotazy? Vyplňte, prosím, kontaktní formulář a my se vám co nejdříve ozveme. Těšíme se na spolupráci!


  • Zuzana Sajverová – odpovědná osoba
  • info@admineo.cz
  • +420 775 884 909
  • Kopanina 464/10,
    155 00 Praha
  • PixelBrothers s.r.o.
    IČ: 09835423
    DIČ: CZ09835423
    Plátce DPH
    Společnost zapsaná v Obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 343271

Sociální sítě